04-01-2010

Open dag


Zondag 10 januari is er een open dag bij Resie-Art, atelier voor Kunst met Gevoel en Levenskunst. Op deze dag zal ik mijn viltcreatie's exposeren.

Ik zal hier de nieuwsbrief neerzetten die is verstuurd zodat jullie eens bij haar op de site kunnen kijken of gezellig langskomen.


Mijn 1e nieuwsbrief wil ik beginnen met jou en allen die je dierbaar zijn een heel gezond, gelukkig, liefdevol en kleurrijk inspirerend nieuw jaar te wensen!!!

Een nieuw jaar met nieuwe kansen, en nieuwe mogelijkheden...

Nieuwe mogelijkheden bij Resie-Art, waar ik naast mijn kunstzinnige werk, me meer zal gaan toeleggen op coaching en training. De 'Kunst' van het leven vraagt soms extra vormen van begeleiding en aandacht. Onlangs in december mocht ik de training JTI (Jungiaanse Type Index) afronden, meer daarover zie: www.resie-art.nl Creativiteit en kunstzinnige uitingsvormen zijn en blijven bij mijn coaching en trainings trajecten heel belangrijk.

Op mijn 1e Open Dag op 10 januari a.s. staat Chantal Bomers uit Haaksbergen centraal, die haar handgemaakte vilt-figuren komt exposeren. Een nieuwe stap ook voor haar, en haar prachtige sprookjesachtige, liefdevolle werk...Daarnaast is er natuurlijk mijn werk te bekijken en ben je welkom voor een praatje, kop koffie/thee of voor informatie over cursussen, workshops en coachingstrajecten.

Naast nieuwe dingen zijn er ook dingen afgerond, en kan ik verheugd melden dat de Super Mandala van 1.50 mtr doorsnee helemaal is ingekleurd. Met dank aan velen...en het bekijken zeker waard!!

Kortom, genoeg te zien en te ervaren op 10 januari a.s. en ben je welkom tussen 10.30 en 16.30 uur aan de Pannerdenseweg 16B te Zevenaar.

Met een kleurrijke hartegroet voor ieder,


3 opmerkingen:

  1. hoi zuz,

    ik zal er zijn!om samen met jou bij deze stap stil te staan maar ook gewoon om je te zien want nadat jullie hier weg zijn gegaan vallen we toch wel in een zwart gat.
    dikke knuffel voor jou, rem en bent.

    lief jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou , dat is een thuis wedstrijd voor mij..ik zal eens kijken of het mij lukt om even bij je langs te komen die dag.
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ; ik hoop de het een succes gaat worden !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen