05-01-2010

Naamslinger



Ik wilde nog een jongensnaamslinger maken. Maar wilde eens iets anders als poppetjes aan weerszijde en tegelijkertijd wilde ik graag een hangende slinger. Op internet ben ik aan het speuren gegaan om plaatjes te vinden en uiteindelijk is het nijntje geworden. Geen flauw idee of het me zou lukken om dit met vilt voor elkaar te krijgen. Gisterenavond heb ik de letters gemaakt en vanmorgen ben ik heerlijk aan het prutsen geweest met nijntje.

Het was nog wel een hele klus om de ballonnetjes vast te krijgen maar uiteindelijk met ijzerdraad is het toch gelukt.

Het is zelfs nog een idee om op de ballon de geboorte-datum te zetten of het gewicht van het kindje.

 Allemaal een fijne dag, heerlijk dit winterse weer. Als ik naar buiten kijk is alles nog lekker wit al is het wel erg glad op de weg.

Groetjes, Chantal

11 opmerkingen:

  1. Ik heb weer even een break en dacht even kieken bij Chantal en jaa Nijntje is af!

    Super leuk bedacht en uitgevoerd, ik neem mij denkbeeldige petje voor je af!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Chantal wat is de slinger leuk geworden zeg!!
    Super goed bedacht!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden zeg. Mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor die naamslinger met Nijntje. Ook de kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal, wat een lieve en hippe naam slinger en een konijntje! Maakt niet uit hoe ie heet als het maar konijnen zijn ha,ha,ha. En wat gaaf dat je gaat poseren wat een compliment! Je houd ons toch wel op de hoogte hé. Met foto's en zo Zo cool! Groetjes van Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk geworden !
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal. je naamslinger is mooi geworden en erg leuk dat je Nijntje er voor gebruikt hebt.
    Ik vind je blog hoofd ook erg leuk heb je die ook zelf gemaakt?? vast wel.Ik vind dat ze zulke guitige koppies hebben. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal bedankt voor jullie leuke reactie's.

    @ Esther, ik heb inderdaad het bloghoofd ook zelf gemaakt. Het is de cinnamonfamilie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Chantal, leuke kleurtjes en je Nijntje zo goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Chantal, leuk geworden, je Nijn! Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen