20-01-2010

Deel 3


Rustig gaan we verder. Vandaag was het Sterrenkijkertje aan de beurt.
Omdat ik er altijd tegen aan zat te hikken om met flanel te werken begin ik het toch steeds leuker te vinden.
Samen met het borg en vilt maakt het toch een heel mooi geheel.
Vooral het petje was erg leuk om te maken. Met de kleppen die eraan zitten, dit manneke krijgt het in ieder geval niet koud.


Normaal pas ik toch wel een beetje op wat ik allemaal op het web zet. Zoals achterkanten van mijn poppetjes behoort er eigenlijk niet bij. Ze hebben toch ook een beetje privacy :-), ja soms gaan dingen te ver.....
Alleen deze achterkant wil ik jullie niet onthouden. Ik vind hem zo schattig met de mooie blauwe ster op de achterkant van zijn bodywarmer.



Inmiddels heb ik er al een aantal in de kast staan. Het drietal heb ik alvast samen op de foto gezet. Het wachten is nog even op het piepschuim zodat ik het plaatje compleet kan maken. En dan uiteraard natuurlijk de wintertsarina nog. Hier ben ik niet tevreden over dus die ga ik opnieuw maken. Uiteindelijk komt het geheel dus ook nog op de foto. Maar daarvoor moeten jullie nog even geduld hebben.




Groetjes, Chantal

9 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, verrukkelijk wat een mooi stelletje! Je flanel past heel mooi. Ik vind flanel ook best wel moeilijk te verwerken of te bewerken. Maar het is prachtig geworden. De kleuren zijn mooi op elkaar afgestemd en je teddy- body- warmer en sterretje is zo lief. ( blij dat we de achterkant even mochten zien)
    Ik ben heel erg benieuwd naar de andere maaksels tot gauw. Groetjes van Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er erg leuk uit je sterrenkijker en wat vormen ze een leuk geheel!
    Succes met je tsarina!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee zuz,

    wat een schattig setje! vooral die door het ijs is gezakt vind ik erg grappig.
    en die pet!
    erg mooi. ik kom nog niet erg aan vilten toe.. helaas..

    liefs jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoer knaapje en zijn koppie...super!!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie man.
    Ik ben vandaag begonnen met het meisje. Ze ziet er toch weer heel anders uit. Je maakt ze zo mooi met allerlei extra versierseltjes.
    Dat maakt het extra mooi.
    Succes met de andere twee.
    Groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal wat is het sterren kijkertje mooi en zijn achterkant geweldig ;-) ben benieuwd naar je wintertsarina. groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk !!!!!!!
    ( En bedankt dat we toch de achterkant mogen zien ;-)
    Fijne avond , of wat daar nog van over is... Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat wordt dat leuk! Zo wel van voren als van achteren (lol).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk!!

    De achterkant is het bekijken waard!!

    Met flanel werken vind ik ook lastig. Heb laatst Maria van pippilotta gemaakt. Zij heeft ook een flanellen cape. Is gelukkiig ook mooi geworden maar vraagt wel wat geduld.

    BeantwoordenVerwijderen