25-01-2010

Bloemenkind Narcis

Afgelopen weekend wist ik eigenlijk niet wat ik wilde gaan maken. Ik ben even bij mijn voorraad aan het snuffelen gegaan en kwam dit bloemenkind tegen van Pop & Plank. Soms is het toch wel makkelijk als je pakketjes op voorraad hebt om uit te kiezen.  De bolletjes zijn overal alweer volop te koop wat toch wel weer een heel ander gezicht geeft in huis. Het heeft wel iets.




Volgens patroon heb ik haar gemaakt. Er moest eigenlijk ook nog een narcis op de buik maar die heb ik er niet opgemaakt. Vond ik zelf iets minder mooi. Ik heb haar wel sproetjes gegeven.... oordeel zelf :-).
En vanmorgen begon het hier een heel klein beetje te sneeuwen, dat geeft toch wel weer een mooi effect.




Afgelopen weekend kwam ik dit tafelstukje tegen bij de supermarkt. Het is een dik stuk bamboe volgens mij waar ze de bolletjes in verwerkt hebben. Ik heb mezelf er maar mee verwend.

En nu ga ik verder met de Bloemenpeuter Narcis van Pop en Plank.

Fijne maandag,
Groetjes, Chantal

13 opmerkingen:

  1. hoi zuz,

    wat een schattig ventje. en die sproetjes maken hem lekker ondeugend!
    ik vind het een mooi mannetje geworden en denk dat de narcis peuter er prachtig bij zal staan.

    liefs jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Chantal!
    De narcis op de buik heb ik ook niet gemaakt...
    Eerst nog de peuter.Ga je daarna nog meer van de voorjaarserie van P&P maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Dieneke, ik wil eigenlijk nog wel doorgaan met de bolletjes.... ik kijk na de peuter narcis nog eens even verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze leuk geworden, haar sproeten zijn leuk en een narcis op haar buik zou ik ook niet hebben gedaan, ben benieuwd naar je bloemenpeuter.groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze ziet er erg mooi uit Chantal, ik heb die bloem toen ook niet gemaakt op haar buik!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo.
    Ze ziet er prachtig uit. En dan de sproeten inderdaad erg ondeugend. En de narcis die mis je zo toch niet.
    Groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig popje heb je er van gemaakt zo met die ondeugende sproetjes!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die sproetjes, super het maakt hem zo lekker ondeugend!

    groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een bollenkind tussen de sneeuw en de bolle, zullen we maar zeggen!

    We beginnen nu allemaalwel naar het voorjaar te verlangen, niet?

    Maar helaas.....het duurt nog maanden.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt! Ziet er heel goed uit! Mijn dames willen weten of je er ook mee kunt spelen! Zooooo schattig mam!
    Nou Chantal het jaar is goed begonnen!
    Groetjes Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Mara, het zou kunnen maar ik raad het niet aan om er mee te gaan spelen. Leuk je reactie, het jaar is zeker goed begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig, hoor! Staat heel leuk bij het tafelstuk! Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen