19-01-2010

Deel 2

Langzaam gaan we verder met het patroonblad van In de witte wereld.
Er zijn weken dat ik meer met vilt bezig ben. Er komt alleen niet heel veel uit mijn handen op het moment.
Dus af en toe een up-date met waar ik mee bezig ben is het resultaat. Ook hier heb ik de stoffen laarzen vervangen voor laarsjes van was.


Hebben jullie dat ook, nu we een lange periode van vorst en sneeuw hebben gehad, dat voor je gevoel de winter al op z'n einde is? Terwijl we eigenlijk net zijn begonnen....

Dus wat mij betreft, laat de vorst maar weer komen!

Groetjes, Chantal

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes zijn het geworden, het is zo'n leuk patroon om te maken!
    succes met de rest!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die popjes in sneeuw, leuk idee laarsjes van was, vind het aan de ene kant wel mooi geweest met de sneeuw en kou, maar ik heb dit patroontje er ook nog liggen en twijfel of ik er nog aan begin. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neeeeeee, geen vorst meer graag!!!

    Ik hoop dat het jongetje snel uit het wak bevrijdt wordt, lijkt mij niet warm zo ;)
    Het is wel een erg leuk tafereeltje zo, ben benieuwd naar de rest!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo.
    Heb net voor ik de computer aan zetten het zelfde patroon zitten knippen.
    Ze zijn wel heel leuk geworden.
    En ja van mij mag het ook best nog even vriezen.
    Wij hebben hier nog niet zo heel veel kunnen schaatsen. Mijn zoon kijkt er erg naar uit.
    Succes met de andere popjes.
    Groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Chantal, volgens mij krijg je je zin: het gaat de komende tijd weer kouder worden! Wat een leuk stelletje heb je weer gemaakt! Brrrrr, koud in zo'n wak! Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen