27-01-2010

Narcispeuter


Om even op mijn vorig blog terug te komen.... ik laat de lay-out even zo.
Even niet zoeken, gewoon zo laten, er komt vanzelf weer iets anders :-).

Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan de Narcispeuter van Pop & Plank. Ook weer een leuk pakketje om te maken. Ik dacht eerst wat moet ik toch met zeep in het pakketje. Wat bleek, het kuikentje moest worden gevilt. Erg leuk bedacht....



Tja, en dan moet hij toch op de foto.... brrrr ik heb het koud gehad hoor. De lichte sneeuw die nog op tafel ligt in combinatie met de wind was niet echt geweldig en heeft me langer buiten doen staan dan dat ik wilde.
Telkens als ik net de knop wilde indrukken kwam de wind weer en gooide de peuter op z'n koppie in de sneeuw. Ach de stakker, hij zal het ook wel koud hebben gehad.



Ze vormen samen toch een gezellig stel!

Groetjes, Chantal

10 opmerkingen:

  1. wat een leuk ventje, ze staan toch niet meer in de sneeuw ;-( brrrrr koud, hoe doe je dat toch met die sneeuwvlokjes die zo over je blog lopen??? Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat zijn ze lief zo met z'n tweeën. Leuk met dat kuikentje erbij. Het was echt koud vandaag. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zij wel super zo samen. Kom maar op met de lente en het zonnetje. Ik kijk er erg naar uit.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,jaaaa dat kuikentje vind ik helemáááááál het einde. Wat een poepie is dat geworden!!! Ik vind de peuter nog mooier dan zijn grote broer. Maar ik houd dan ook van kleine of hele grote dingen maken. Maf hé. Ik vind het weer helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook erg leuk geworden en zo samen zijn ze helemaal top!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou meid, je bent er maar druk mee zo in de kou, als je nu maar niet ziek wordt!

    Prachtig stelletje; nu de lente nog.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leukerds!! ze mogen van mij wel komen, laat ze wat lente mee nemen;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes ; erg leuk geworden. Beterschap met je zoon !
    Groetjes vanuit een vies Assen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverd is het en dat kuikentje is ook zo leuk!
    Ik heb hem ook een paar jaar geleden gemaakt en kon toen nog niet natvilten en heb een kuikentje van vilt gemaakt maar deze is veeeeel leuker!
    Ze staan erg gezellig zo samen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi stel, zo met z'n tweetjes, leuk!
    Groetjes,
    Corina

    BeantwoordenVerwijderen