28-01-2010

Bent en Buddy


Ook vandaag doen we het rustig aan. Gisteren was  Bent al ziek en vandaag is hij ook nog bij huis. Dus voor Bent op de bank en ik heb mijn afspraak van vanmorgen af moeten zeggen. Ik had gisteren nl. gedacht dat Bent vandaag wel weer op school zou zijn dus geen oppas geregeld. En op de vroege morgen nog iets regelen was eigenlijk niet meer te doen.

Beide mannetjes vermaken zich vandaag wel. Kijk ze heerlijk op de bank liggen dan. Hoezo lekker relaxen.

Bent heeft vanmorgen ook al foto's gemaakt van Buddy dus ik zal hier ook een foto die Bent heeft gemaakt plaatsen.









6 opmerkingen:

  1. Arme Bent, je kan aan zijn oogjes zien dat hij nog ziek is, Buddy is dik tevreden denk ik zo gezellig samen op de bank!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap voor Bent, ik vergeet het nog bijna ...;-)!
    Groetejs Croina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag Bent net nog...hij zag ons niet, te druk met zijn lego bezig ;)

    Hij kan goed fotograveren!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal en Bent,Yep Bent je ziet er ziek uit met je rode wangetjes! Dus veel beterschapgroetjes van Smoek en je kunt mooie foto's maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HOi Bent, Van harte beterschap! Mooie foto heb je gemaakt zeg!

    groet, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, je ziet het goed aan de ogen. Verwen hem maar eens lekker! Daar knapt hij vast weer van op!

    Leuke foto van de poes heeft hij gemaakt!

    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen