23-01-2010

Kinderwagentje


Gisteren zat ik me te bedenken wat ik nu zou gaan doen. Ik had zin in veel festoneerwerk :-).
Al snel viel mijn oog op het kinderwagentje van Atelier Sterre.
Bent was gezellig met een vriendje aan het spelen dus ik heb de hele middag heerlijk kunnen freubelen.



Het kindje zit in een omslagdoekje. Als je eenmaal door hebt hoe je hem in de doek moet wikkelen is het toch een heel schattig geheel.
Gisterenavond nog de bloementjes en de blaadjes erop gemaakt. En nadat ik vanmorgen de foto's had genomen wilde ik er toch ook nog een paar buiten maken. Als je dan het verschil qua kleur ziet is het net of ik 2 wagentjes heb gemaakt.




En nu bedenken wat het volgende zal gaan worden.
Een goed weekend,
groetjes, Chantal

9 opmerkingen:

  1. Leuk geworden weer...en wat betreft het volgende viltproject die zal vast niet zo heel moeilijk te vinden zijn..
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is je kinderwagentje mooi geworden het lijkt me inderdaad veel werk.het kindje ziet er ook lief uit.
    Ik heb hem ook al eens willen bestellen maar nog niet gedaan nu ik hem zo van jou zie vind ik hem toch mooi.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een snoepie, Chantal!

    En de foto's kun je sowieso beter met daglicht en zonder flits maken! Dit in verband met de kleur!
    Wat dat betreft zitten we in het verkeerde jaargetijde,alhoewel tè veel zon is ook niet handig voor foto's!!

    Is ook nooit goed, he!!

    Jij ook een fijne knutselzondag.

    Hier is het grijs en grauw!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi geworden Chatal, flitslicht is niet echt bevorderend voor de kleur van de foto's!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi zuz,

    wat een schattig wagentje is het geworden. bijzonder ook omdat je meestal niet iets in deze kleuren van sterre maakt.
    het ziet er prachtig uit.

    liefs jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker zoet hè ! 'k Heb hem ook eens gemaakt . Leuk geworden.
    Groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig Chantal !!!
    Ja als je zoon lekker speelt kan jij lekker doorwerken he
    Je hebt goed eer van je werk !!
    Groetjes Sophia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige viltcreaties, Chantal!!

    Deze vind ik erg leuk!
    Zowiezo vind ik de pakketjes van Atelier Sterre leuk!!

    Mail je zo even terug over de pakketjes!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen