07-11-2009

Sterrenlicht


Sterrenlicht is een zeer gevoelig, creatief en evenwichtig wezentje. Ze is vervuld van liefde en wijsheid.
Ze bezit de kracht om de sterren te laten stralen. Neemt de kracht van het stralen van een ster af dan raakt zij deze ster aan en de ster zal zijn straalkracht weer verkrijgen.
Sterrenlicht is overal onder ons gedurende de donkere nachten van de winter. De sterren zal zij dan vooral laten stralen zodat de nachten verlicht worden door het sterrenlicht.
Een ieder die in aanaking komt met het Sterrenlicht zal vervuld worden met al het goede wat men zich maar kan wensen.




Vrijdagavond kreeg ik dit pakketje binnen, het is een pakketje van Atelier Anke. 's Avonds ben ik gelijk begonnen met het knipwerk. Een leuk pakket om te maken. Er zat ruim voldoende materiaal in het pakketje. En bij de Xenos heb ik het sterrendienblad gekocht. Ik ga eronder nog lampjes verwerken zodat het sterrenlichtje in de avond mooi uitkomt. Gisterenavond had ik hem af, maar om nou in het donker het gezichtje te gaan maken leek me niet zo'n heel goed plan.



Dus vanmorgen heb ik de oogjes, het mondje en de wangetjes getekend.
Foto's in de tuin gemaakt, gelukkig was het even droog. De foto's komen toch het mooiste uit als je ze bij daglicht maakt.

Ik heb hem niet geheel volgens patroon gemaakt. Ik heb op de sterretjes kraaltje gezet en de haren vond ik van het originele pakket niet zo mooi. Dus daar heb ik anderen voor gebruikt.

En nu, ik ben alweer bezig met mijn volgende project. Wat dat zal worden vertel ik nog even niet. Dat komt in een volgend logje aan de orde.

Allemaal een heel fijn weekend,
Groetjes, Chantal

6 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Chantal, vond je het ook zo'n leuk pakket om te maken?
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Corina,ze is erg leuk om te maken, jammer zat het alleen zo snel af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefje. En straks met die lichtjes erbij wordt het helemaal schitterend.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Chantal....je hebt er duidelijk heel veel plezier in ...en t is nu een heel lief gezichtje !
    Fijne zondag
    Groetjes Sophia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het sterrenlichtje snel af, ik kende het ontwerp niet maar nu dus wel. Mooi voor de komende advent/kersttijd!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    Wat een leukerd is dit hè?! ze heeft een prachtig gezichtje gekregen. Past precies bij haar.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen