03-11-2009

Pompoenkoets


Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan de pompoenkoets van Septemberspring. Het is een erg mooi atelier wat heel gedetaileerd het patroon uit werkt.

De muizen zijn druk in de weer, met z'n drieen trekken ze de koets voort, en in totaal zitten er ook nog 4 muizen in de koets en 1 op de koets.




Waar ik met een ander patroon al eens mee de mist in ben gegaan is de Aslan. Ik was naar de winkel geweest in de veronderstelling dat als ik Aslan zou bestellen ik de juiste Aslan zou krijgen. Wat blijkt nu hier zit zelfs verschil in. Iets dat ik niet wist. Dus vanaf nu bestel ik Aslan lampenkapfolie.



De muisjes zitten ook erg leuk in elkaar. Al moest ik bij muis twee wel even heel goed kijken of ik het wel goed had. Maar ze zitten nu heerlijk in de koets en volgens mij vermaken ze zich wel.

Verder, ja wat kan ik er van zeggen.

Het plaatje zegt toch eigenlijk wel genoeg. Ik heb er weer een mooi pronkstuk bij staan in de kamer!!

1 opmerking: