22-11-2009

Hester Kerstster


Dit weekend ben ik bezig gegaan met Hester Kerstster van Atelier Schatten van de Natuur. Het is niet het originele pakketje. Mijn schoonzus had het patroon liggen en ik kon niet wachten om alvast een keer een patroon van dit atelier te maken anders moet ik nog een maand wachten tot dat ik mijn pakketjes krijg voor mijn verjaardag.
Een erg duidelijke patroonomschrijving. Erg leuk om te maken. Het is een deftige tante geworden.
Verder ben ik nog met van alles bezig geweest. Zo ben ik met sleutelhangers aan het maken, hebben we alvast inkopen gedaan voor 5-12. Dat kon dit weekend mooi omdat Bent het weekend in Brabant was. Lekker rustig aan en af en toe een beetje creatief bezig zijn.

Groetjes, Chantal


10 opmerkingen:

  1. Beeldschoon, is ze geworden, nu Ester nog en voor je het weet heb je een kerststerren fam.
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! En leuk dat ze nog gezelschap van Ester zal krijgen - zal heel mooi staan die twee bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hester is mooi geworden, wat voor stofje heb je gebruikt voor het rokje ?
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Corina, ik denk ook dat ze mooi gaan staan bij elkaar.

    @ Esther, het is een syntetisch lapje, ik had het nog ergens liggen waar clowns van gemaakt worden. Weet niet precies wat voor stof het is. Maar staat wel leuk een beetje glimmend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi zuz,
    het was fijn dat bent bij ons was dit weekend. we hadden hem erg gemist! hester is prachtig, ik maak (vandaag?) mijn huisjes van sterre af en start dan op de valreep met de sintslinger want die wil janne zo graag aan de deur hebben hangen.
    liefs jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk geworden. Ik heb het pakketje van haar zusje liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,
    Mooi is ze!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Chantal, wat een lief popje, met zo'n lieve glimlach. En wat mooi, in die kleur rood! Heel schattig! Groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze is erg mooi !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje om te zien...
    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen