09-06-2011

Lang, lang,


heel lang geleden is het dat ik een blogje heb geplaatst.
Soms gebeuren er dingen waardoor bloggen minder wordt. Zo was dat hier ook het geval. Nu alles weer een beetje op het rit komt wordt het toch ook hoogtijd om hier weer iets van me te laten horen.

Geheel stil gezeten heb ik niet de afgelopen maanden al heb ik een stuk minder gedaan dan dat ik zou willen. Maar wees eerlijk, dat wat ik gedaan heb was leuk om te doen en daar gaat het uiteindelijk om nietwaar.

Ook ben ik bezig om mijn blog een andere uitstraling te geven. Dus langzaam aan zullen jullie het resultaat zien.

Heksenklets van P&P stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu kon ik via marktplaats aan een goedkoop pakketje komen. Helemaal blij was ik toen ik het had opgehaald. En wat een leuk pakket om te maken. Met alle kraaltjes en de kleuren spreken me ook al zo aan.

Voor een vergroting kun je op de foto klikken

Jullie lezen snel weer van me.


13 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,

    Leuk dat je er weer bent. Ik had je al gemist!

    Soms zijn andere dingen belangrijker en raakt het bloggen op de achtergrond.
    Maar je kunt het zo weer oppakken!!

    Mooi hoor die heksendames. Helemaal mijn kleurtje ook!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal, Fijn dat je het gevoel hebt dat er weer wat ruimte komt!

    En prachtige dames!! Laat ze maar kletsen :-)

    Liefs, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent.
    Soms lopen de dingen anders dan je denkt.

    Je hebt hele mooie popjes gemaakt.
    Schattig in een prachtige kleur.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal, gezellig dat je er weer bent! Je heksjes zijn erg mooi geworden, ik heb het pakketje ook nog liggen, nu nog tijd..... :)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, het lukt me alleen om anoniem een reactie te plaatsen helaas.... Groetjes Corina (viltcreaties)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi zuz,

    fijn dat je hier weer iets plaatst. ik weer wat voor moois je allemaal hebt gemaakt. wat neem je dit weekend mee? gaan we natvilten?!?

    kus jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal, fijn dat je er weer bent, wat een leuke dames heb je gemaakt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal, fijn dat je terug bent! Alles op zijn tijd hè? Je heksjes zijn super! Kan me voorstellen dat je blij wordt van zoiets op m.p. zou ik ook hebben namelijk ;-)
    Liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn leuk geworden, mooi gemaakt !
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi zuz

    laat eens een 'sneakprevieuw' van je nieuwe projectje zien...

    jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je heksen zijn inderdaad onwijs mooi geworden! Ik hoop dat je nu wel weer lekker tijd hebt om te bloggen, en met vilt bezig te zijn.

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb niet zoveel met heksen maar deze zijn wel prachtig zeg.
    En ik heb weer een leuk blog gevonden om te volgen als volger.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen