11-04-2010

Toothfairy

Tussen wolkjes donzig en wit,
woont heel tevree de lieve kleine tandenfee.
Zij veschijnt op je kamer zodra je slaapt,
verstopt zich snel even als je gaapt.
Verzamelt tandjes van elk kind,
die zij onder hun kunnen vindt.

Bij het zien van het patroonblad van de toothfairy van Atelier Sweet Moonies vond ik het tandendoosje van deze prachtige fee toch wel erg groot. Maar het feetje op zich vond ik zo'n schatje dat ik haar toch maar ben gaan maken.
In andere kleuren als op het patroonblad staat aangegeven. Ze blijft een schatje :-).


Ze staat al een hele poos in de open kast te wachten op tandjes. Zou het dan toch zo zijn dat ze alleen haar werk verricht als ze op de kinderkamer rond vertoeft?
Vorig jaar heb ik haar gemaakt alleen zou het toch jammer zijn dat ze hier niet op het blog zichtbaar zou zijn.

Groetjes, Chantal

6 opmerkingen:

  1. Echt een liefje.
    Mooi gemaakt en prachtig van kleur.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en of het een schatje is!!!
    prachtig gemaakt hoor!!!!

    groetjes,
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kleur en uiteraard weer zo mooi gemaakt.
    fijne week ,groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, echt een lief tandenfeetje, ik heb het patroontje ook. Fijn jou kleuren erg mooi. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een lief tandenfeetje! Mooie kleuren! ♥ Barbara PS Je versje erbij vind ik ook erg lief.

    BeantwoordenVerwijderen